EnergyVision Jaarverslag 2021
04 ONZE MENSEN GREAT PLACE TO WORK (GPTW) O N Z E M E N S E N RECHTVAARDIGHEID 01 GASTVRIJHEID CORPORATE IMAGE INTIMITEIT 02 TROTS KAMERAADSCHAP RESPECT 03 ZORG TEAM In januari 2022 werden we voor het tweede jaar op rij beloond met het label van ‘Great Place to Work’. Dit jaar overtroffen we zelfs nog onze hoge debuutscore (89%) van vorig jaar. Met 97% haalden we één van de hoogste scores ooit. De medewerkers gaven de hoogste scores op vlak van eerlijkheid, flexibiliteit, trots en samenhorigheidsgevoel. Mensen worden hier eerlijk behandeld, ongeacht hun seksuele geaardheid. Ik kan vrijaf nemen wanneer ik het nodig vind. Met trots vertel ik anderen dat ik voor deze organisatie werk. Als ik kijk naar wat wij bereiken, ben ik eigenlijk wel trots. 99% 99% 97% 97% 1% 1% 3% 3% HELEMAAL AKKOORD HELEMAAL AKKOORD HELEMAAL AKKOORD HELEMAAL AKKOORD NIET AKKOORD NIET AKKOORD NIET AKKOORD NIET AKKOORD De ‘laagste’ scores kregen we bij de vragen rond loon en promoties. 76% 79% 80% 83% 24% 21% 20% 17% HELEMAAL AKKOORD HELEMAAL AKKOORD HELEMAAL AKKOORD HELEMAAL AKKOORD NIET AKKOORD NIET AKKOORD NIET AKKOORD NIET AKKOORD LAAGSTE STELL INGEN Mensen hier worden eerlijk betaald voor het werk dat zij doen. Managers trekken niemand voor. Promoties worden toegekend aan diegenen die ze het meest verdienen. Het management betrekt mensen bij beslissingen die een effect hebben op hun job. Bij EnergyVision streven we steeds naar een eerlijk en transparant loonbeleid. Met een laagste score van 76%, waar 75% de indicatie is om jezelf een Great Place to Work te mogen noemen, mogen we dit nog steeds als positief beschouwen. Het weerhoudt ons er echter niet van om hierover met onze medewerkers in dialoog te gaan. Deze cijfers van de Great Place to Work-enquête doen ons stralen! We bedanken graag alle medewerkers voor de grote respons en eerlijke feedback. Op de positieve punten zijn we enorm trots, met de werkpunten gaan we aan de slag! Intussen kregen we ook het label van ‘Best Place to Work’ (Top 10: Beste Werkplekken in België), waar we nog dieper ingaan op onze visie en de cultuur van onze organisatie, alsook hoe we deze doen leven doorheen de ganse organisatie.. Het behalen van deze labels zijn voor ons niet enkel de kers op de taart van al onze gezamenlijke inspanningen, maar helpen ons onszelf als organisatie steeds te blijven in vraag stellen en te streven naar verbetering. 95% 94% 95% 93% 93% 93% 92% 93% 92% 24 25 E N E R G Y V I S I O N - J A A R V E R S L A G 2 0 2 1 HOOGSTE STELL INGEN
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==